Totaal aantal pageviews

vrijdag 30 september 2016

I am home again

Vanochtend ging ergens rond 4 uur de wekker en heb de katten eten gegeevn en nog een knuffel hier en daar.. wassen, aankleden, laatste dingen in de koffer en bedenken of ik niks vergeten ben. Volgens mij niet maar ja.

Ben de koffer naar buiten aan het slepen en daar is de taxi al. Lekker vroeg en binnendoor gereden was ik zo op Schiphol. Koffer afgeven. gelukkig gaat meer dan de helft in amerika er weer uit en gaat niet meer mee terug. Was nog vroeg deze keer niet eerst langs werk maar gelijk maar door security enz want ik was nog op zoek naar iets voor iemand en dat is gelukt.

Dan maar door richting E1 en na een paar minuten kon ik gechecked worden en weer een sticker op mijn maagdelijk nieuwe paspoort. E2 was de vertrekgate dus kon zo oversteken. Even kennis gemaakt met de gate agent. Heb je ook weer een gezicht bij de naam en heel aardig kreeg ik een nieuwe mooie instapkaart met een leuke stoel.

IMG_2528IMG_2523

Echt onwijs top .. heel erg bedankt ..geweldig genoten!!!

Nou ja die 8 uur gingen natuurlijk zo voorbij met slapen, film kijken (Alice Through the looking Glass en de Huntsman Winters war) ook nog wat gegeten.

DSC07719DSC07720DSC07721

Pancakes with lemonricotta, sausage, blue berry compote and Ahornsirup

En een ijsje toe..Oogjes toe en snaveltje dicht dan maar en zo ben je weer een halve vlucht verder. Vlak voor de landing kregen we nog de keus tussen een porksandwich of een sate salade. het is de sandwich geworden

DSC07722

We hadden een mooie tijd gemaakt en zeker een half uur eerder dan verwacht binnen in Detroit. Das fijn. dus hup naar immigration en selfkiosk.. nu heb ik een nieuw paspoort en ESTA dus kruis erdoor maar was zo bij een beambte die van alles vroeg en na ging kijken dus ik kreeg het al een beetje warm maar gelukkig ik mocht door. Dan wachten op de koffer en die kwam zo’n beetje als laatste maar ok. doorlopen.. weer afgeven dan door securitu alles in bakken en schoenen uit.. zo dat is ook weer gelukt. Waar nu weer heen. A76 dat bleek helemaal aan het einde te zitten maar ach we gaan lekker lopen dat gaat wel lukken. Was er nog niet of ze waren de mensen met extra steun al aan het boarden en niet veel later mochten we allemaal naar binnen. Een vlucht met hier en daar wat turbulentie en dat is jammer er was een stortbui met onweer op MCO toen wij wilden landen dus in de hold voor 20 minuten en uiteindelijk om 3 uur geland en om half 4 had ik me koffer.. Leuke auto uitzoeken dan maar.. Jeep, Jeep , Jeep enz enz deze keer is het weer een witte Equinox geworden en dat is prima voor een weekie. Alles geregeld en karren maar..Op naar Seaworld kijken of ik de 5 uur show nog kan halen .. En ja hoor . Treintje keren en file hier en daar maar uiteindelijk reed ik ff over half 5 de parkeerplaats op..ff andere schoenen en naar binnen. Een app gestuurd naar Chris of hij er nog was en ja hoor was er en ging dan ff ergens anders zitten dus Chris en Mary gezien, show gezien, passmember lanyard opgehaald en met Chris en Mary naar de Denny’s gegaan voor eten.

DSC01588DSC01632DSC01666DSC01733DSC01769DSC01832

Wat was het enorm gezellig ff bijgekletst en lekker gegeten. Rond half 9 toch maar naar huis gereden want begon al te gapen. EEnmaal bij het huis hadden die lieve Gerrie en Ruwin de deur versierd

IMG_2535

Ik heb daarna het huis een beetje versierd want ze waren nog in EPCOT het vuurwerk aan het bekijken. Gerrie is vrijdag.. vandaag dus jarig.

Om ff over 10 waren ze eindelijk thuis en hebben ff bij gekletst ..nog een douche gedaan en uiteindelijk was het 12 uur voordat hier het lucht uitging,, En ja hoor nu was het 4 uur dat de oogjes weer open gingen. Dan maar blogje en laptop bijwerken en vandaag wordt veel gezelligheid verwacht dus dan komen we de dag wel door.

Tot morgen

12 opmerkingen:

  1. Lekkere reis zo Kim. Je hebt je vrienden ook al weer gezien, wat een tempo :-). Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hoor , je bent er weer, genieten weer Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke stoel, ergens voorin zeker ?
    En petje af, na zo'n reis gelijk naar Seaworld, wij doen het je niet na. Een lekkere auto voor een week, een warm welkom thuis, wat wil je nog meer.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prima reis zo, en heerlijk al direct naar Seaworld wow !!
    Welkom thuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere reisdag heb je gehad Kim!
    En hup gelijk door naar Seaworld en daarna lekker eten met elkaar !
    Wat een lief welkom bij Ruwin en Gerrie ..super Kim !
    Een hele fijne dag vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo prima plaats op de vlucht, heerlijk hoor. En dan na aankomst in Orlando gelijk door naar Sea World pfff heftig. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een soepele vlucht, ik denk dat ik woensdag ook maar eens even een Gate agent gedag ga zeggen ;) :)
    Wat een energie zeg, koud op USA bodem en je ziet alweer zwart/wit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een reisdag ,zwart-wit een blog. je hebt de vaart er al aardig in. heerlijk genieten daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke reis zo, lekker luxe stoel. Lijkt me zalig vliegen zo. En gelijk door naar Seaworld, doe je goed. En wat een leuk welkom. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker soepel reisje zeg. En wat een energie om meteen je zwart/witte vriendjes op te zoeken. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha zie deze had ik gemist...goed begin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pff hoe houdt je het vol zulke lange dagen. Wel lekke dat je nog even de laatste show mee kon pakken.

    BeantwoordenVerwijderen