Totaal aantal pageviews

donderdag 28 april 2016

Ben weer thuis :-(

Maandag was de dag om weer naar huis te vertrekken, gelukkig een late terug vlucht dus kon ik nog even van zwart en wit genieten. Gister al ingechecked en de koffer zo goed als klaar gemaakt. Het is gelukt …. uiteindelijk 51 pond maar ok het scheelt weer extra koffer geld.

Na een ontbijtje thuis alles in de mooie Edge gestopt en onderweg naar Seaworld. Om 11 uur hebben ze tegenwoordig op maandag tot en met vrijdag om 11 uur een Ocean Discovery. Een twintig durende uitleg over de natuur en alles erom heen met een mooie toevoeging van de orca’s. Er worden vragen gesteld aan kinderen van diverse scholen en zo komen ze meer te weten over hoe om te gaan met de natuur zeg maar. Deze had ik via Facebook live gefilmd en was erg leuk om te zien.

DSC07220

DSC07224

Ronald en familie (blog) waren er ook en zij waren bij Pets Ahoy. Mijn show was over dus even kijken waar ze heen waren en ze konden net naar binnen bij de penquins dus ff die kant op gelopen om ff gedag te zeggen. Zat bij de uitgang en niet veel later kwamen zij de warmte weer in dus even staan praten over van alles en iedereen ontmoet. Ik weer terug naar mijn plekkie en zij gingen trainen en verder struinen.

De kwart over twaalf One Ocean gezien

DSC07228DSC07254DSC07331DSC07374

Na de show richting de exit en de auto en nog even langs de FLorida Mall, had nog 10 dollar verdiend bij torrid en die moest op voor een bepaalde tijd en dan zou ik er niet zijn dus ja dat kan je niet laten verlopen.. LOL

Gelijk maar giftcards geregeld voor mijn zus en nichtje en zo ongeveer is het tijd om richting het vliegveld te rijden. Nog even de laatste druppels fuel in de edge en op weg naar National. Zonder problemen ingeleverd en een te gekke auto die ik zo weer zo uitzoeken.

Koffer mee en op wegnaar de Delta balie waar ik eerst mijn tickets uitprint en dan de koffer mag inleveren.. 51 pond het ken net. Nog even kijken in de Seaworld winkel en dan maar door security want er stond een aardige rij. Gelukkig werd ik  ineens in een andere rij gezet en was ik zo door alle formaliteiten. Hup alles weer opgeborgen en in het treintje.. Ja dat heb je dan als je de linkerkant neemt van de security.. Dan kom je niet gelijk bij het treintje van gates 70 –99 maar bij 100 tot … Hmm ok gelukkig was ik niet de enigste.. Treintje weer terug, even naar links en het juiste trieintje. Nog even een Starbucks gehaald en mijn phone weer opgeladen.

Lekker mensen zitten kijken aan de gate en na een tijdje mochten we aan boord. 16C dit keer en dat kwam goed uit tweede rij van de deur vandaan. (41 minuten overstap). AAn de raamkant zit een vrouw en in het midden nog niemand. Vlucht zou vol zitten maar bleek dus een aantal no shows te hebben. Met die mevrouw lekker zitten kletsen die was met haar vader, die zat achter me. hoefde niet te ruilen. Uiteindelijk kwam er dus niemand tussen ons zitten wat heerlijk. Haar vader zegt iets tegen haar en ik hoor een naam.. Dus ik vraag hoe heet je eigenlijk, we stellen ons aan elkaar voor en heten dus allebei Kim.. wat een toeval haha . Hebben heerlijk zitten kletsen over van alles en die 2 uur vloog zo om. Geland en alle spullen bij elkaar gezocht en hup hup het liegtuig uit. Welke gate.. Gelukkig niet al te ver maar wel als je eerst de verkeerde kant oploopt.. muts. Was er bijna en hoorde final boarding call voor DL138 .. $%&%$F ff wat sneller en gehaald. Snel aan boord mijn plekkie zoeken. Ook hier lekker weer 2 stoelen voor mezelf.. De vlucht zat absoluut niet vol en achterin was nog plek zat.

DSC07424DSC07425

Keuze uit kip, ravioli of salade en ben voor de ravioli gegaan. De rest van de vlucht heb ik geslapen en om 11.25 ofzo geland dus perfecte vlucht. Door alle formaliteiten en de koffer kwam als 3e op de band dat is dan wel weer het voordeel van een korte overstap. Vaders was er al. Gedag gezegd en naar de auto op naar huis en de katten geknuffeld.

Moeders gedag gezegd en alles opgezocht wat mee moest en onderweg naar Hoorn…

IMG_1503IMG_1514IMG_1526

Mijn nieuwste familielid, Sammy de Main Coone. Hij is nu een maand of 5 en is door Kittenopvang T Kleine weeshuis(FB pagina) geholpen en verzorgd ivm nies ziekte. Wat een heerlijk ventje is het. Heb de kittens die nu in de opvang zitten ook gezien en man wat word je dan verliefd op die kleine hummeltjes.. Maar hou het bij 4 hoor. Hij is al thuis Liz  gaat hem ook steeds meer waarderen en Schumi vind het al prima.

Bedankt allemaal weer voor het meelezen voor de reacties maar ook de stille lezers. Ik heb onwijs genoten van mijn vakantie maar ik denk dat dat wel overkwam. Heerlijk om mijn vrienden en vriendjes weer te zien. Op naar de volgende!

9 opmerkingen:

  1. Was heerlijk om op afstand met je mee te genieten van de verhalen en foto's. De vlucht is , zoals gewoonlijk, goed gegaan en ben je weer veilig thuis aangeland.

    Wat een schattig maatje heb je er nu weer bij ;-)

    Groetjes & tot gauw,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker einde Kim. Jouw nieuwe aanwinst gunde ik je zo en je hebt m gekregen. En nu kunnen we aftellen. Yeahh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een vakantie om door een ringetje te halen!! Nu aftellen naar de volgende trip en ondertussen genieten van de lieve beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vluchten als je een extra stoel hebt, zo fijn is dat. En haha, ken dat, als je nog een bon ofzo moet opmaken, en dan "verplicht" moet shoppen :-)
    Sammy is zo schattig! Veel geluk met dit nieuwste familielid.
    En nu maar weer aftellen naar de volgende vakantie.
    Bedankt voor de blog, vond het erg leuk om weer mee te mogen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een laatste leuke dag, het voordeel van een avondvlucht!
    Kim het was leuk om samen Busch te doen, bijna een traditie :-)
    Soepele vluchten daar houden we van!!

    Heel veel fun met je nieuwste aanwinst, wat een lievie !!
    Nu aftellen, op naar de volgende trip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan je terugkijken op een heerlijke vakantie Kim !
    En wat is Sammy een lieverd 💙💙

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vakantie heb je weer gehad Kim! Weer wat moois om op terug te kijken. Geniet van je nieuwe vriendje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne thuiskomst als er zo'n lieverd op je zit te wachten. Heerlijke vakantie, bedankt voor je blog! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het weer leuk gehad Kim. En wat is de je nieuwe aanwinst een schatje! Nu weer terug in het Normale ritme en maar weer aftellen tot de volgende trip. Bedankt dat ik weer kocht meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen