Totaal aantal pageviews

maandag 18 april 2016

Genieten in Busch met vrienden

Vanochtend niet zo heel vroeg opgestaan eerst gister een enorm lawaai voordat we gingen slapen bleek de telefoon te zijn met een Amber alert. Ok nou daar kwam er om kwart over 7 nog 1 aan wat een t…. herrie. Nou ja dan maar even de lap pakken en de dag van gisteren beschrijven dan kan ik vanavond weer up to date verder. Om 9 uur zijn Cathy en ik naar de buren gereden van de Ihop en heerlijk Stuffed French toast met perzik gegeten. Zo kom ik de dag wel weer door. Na het ontbijt gedag gezegd tegen Cathy en we zien elkaar weer van de week. Ik ben in mijn eigen mooie rode Ford Edge gestapt en richting Sandy Ridge gereden want we hadden een afspraak om gezellig naar Busch Gardens te gaan. Om ff voor 10 uur parkeerde ik mijn auto voor de deur en belde ik aan. Na een warm welkom even mijn auto geshowed en ook zij vonden hem top. Blog van Rick en Mandy

Nog even een plaspauze en we stappen in die mooie rode Acadia van Rick en onderweg lekker kletsend over van alles waren we in no time aangekomen in Busch en zijn we lopend naar de ingang gegaan. Daar even mijn annual van papier naar plastic omgezet en we gingen dit keer het rondje linksom doen. En aangezien het Food en Wine festival is hadden ze onwijs mooie topiaries staan

DSC00004DSC00011DSC00008DSC00012

Maar ook mooie knutsel werken.. je moet het maar verzinnen

DSC00014DSC00015DSC00016DSC00017

We lopen door naar de lori’s en mandy en ik kopen een bakje, Rick is al binnen die staat al klaar met de camera

DSC00023OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mandy heeft tig vriendjes die van mij zijn gewoon erg gulzig LOL

We lopen door naar de tigertrail en vinden hier en daar een tijger

DSC00027DSC00044DSC00085DSC00073

We gaan wat eten bij de pretzel kitchen en gaan nog even terug om te kijken of er al andere tijgers zitten. Helaas nou dan lopen we door richting de olifanten en kijken even binnen bij het animal care center waar helaas niks gebeurd en lopen even het rondje met de slangen, kleine dieren en ander gespuis.

De leeuwen dan en de hyena’s ach what’s new die liggen lekker te pitten ..behalve deze mooie mevroud ie ging even verliggen

DSC00090

Giraffen en stokstaartjes hebben we ook nog gezien

DSC00100DSC00097DSC00098

Dan maar even kijken bij de cheetahs en die krijgen net een kleinde training leuk om te zien

DSC00123

Ook nog even langs de apen en de gators

DSC00143DSC00151DSC00161

We lopen door naar de uitgang en richting auto en niet veel later zijn we onderweg naar een cracker Barrel op de I4 afslag 33. Lekker gegrilde kip met frietjes, brocolli en fried apples

We zijn zo weer opSandy Ridge en na afscheid te hebben genomen .. wie weet zien we elkaar nog 1 dezer dagen en anders snel weer, ben ik in de auto gestapt en op naar de FLorida Mall. Moest namelijk nog wat ophalen bij Torrid en na alles gepast te hebben ben ik weer terug naar huis gereden en lekker bloggie gemaakt en slapen.. Morgen zie ik wel weer

13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke en gezellig dag met Rick en Mandy! Mooie foto's weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Busch toch prachtig aangekleed op dit moment. Leuke foto's van jou met de lori's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk gezellig. Zo mooi dat park. Prachtfoto's gemaakt. Weer een dag om in te lijsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk gezellig. Zo mooi dat park. Prachtfoto's gemaakt. Weer een dag om in te lijsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Kim van een gezellige dag. Die topiaries zijn echt waanzinnig mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke dag en prachtige foto's. Busch Gardens is altijd leuk om even te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave en kleurrijke foto's van Bush, zo zie ik het graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top dag hoor, gezellig zo met z'n drieën naar Bisch Gardens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooie dag. Erg gaaf die geknutselde vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een mooie dag. Erg gaaf die geknutselde vlinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was een hele gezellige dag Kim.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Kim, de closeup van de leeuwin Supermooi!!
    Bedankt voor de hele leuke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super dag met geweldige foto's en heerlijk gezelschap, trouwens je ketting is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen