Totaal aantal pageviews

woensdag 20 april 2016

nog een keer shoppen en no suprise

Ten eerste bedankt voor alle leuke reacties en meelezers.. helemaal leuk.

Lekker relaxed maar niet al te laat ben ik opgestaan en na ff facebooken en mail. Ben ik rustig opgestaan en wassen, aankleden het kan allemaal. In de auto gestapt en richting Disney Springs gereden en in de Orange parkeergarage. de andere zijn ze nog druk mee bezig mijn auto gezet. Was nog iets te vroeg maar moest toch nog een endje lopen dus onderweg ook maar een starbucksje genomen.. Caramalized honey frap.. gedver wat lekker.

Eenmaal in het marketplace gedeelt duurde het nog een paar minuten voordat we naar binnen konden en ben begonnen met de World of Disney. de grote winkel maar daar is het alleen gebleven bij kijken.. wat is het allemaal veranderd wel mooi maar echt heel veel Minnie en Mickey en weinig ander spul. Nou ja scheelt weer een doorgebrande credit card.

Via Aribas, co-op place en zo richting de kerstwinkel en de andere dure winkel met art gelopen en langs Rainforect cafe weer richting de auto. Nou heb ik wel even in mijn vuistje gelachen want er stond een jongen te kijken bij Rainforest naar de waterval en de krokodil en die kroko ging ineens brullen en bewegen en die jongen schrok zich rot LOL al liet i het niet merken.

Bij de windhangers nog wat gekocht voor mijn moeder. Vorig jaar begonnen en kan wat uitbreiden.

Hier en daar nog wat binnengekeken maar niks mee. Dan even een Walmart enzo opzoeken dat werd aan de John Young en eerst even binnen geweest bij de Petsmart en wat voor mijn kindjes gekocht en old Pottery barn bekeken. Dan de dollar tree en Walmart en alleen het hoognodige mee.

Tijd om weer richting Seaworld te gaan en toch nog even te stoppen bij de dollar Tree daar vlakbij want die andere had geen wasmiddel meer en ik moet toch echt 1 wasje doen. Klein flesje mee en toch zie je weer andere dingen dus meer dn eigenlijk nodig.

Seaworld dan maar en even langs de Penquins en Ashley die toevallig buiten stond een big hug gegeven en even gepraat en daarna richting Pass Member lounge even wat koelen en wat drinken. Op naar het stadium en aangezien die de hele dag open is een leuke plek gezocht en niet veel later kwam Joe de trainer en ook Makaio kwam voor een trainingssessie.

DSC00168DSC00177DSC00202

DSC00238

Niet veel later kwamen ook Katina die kreeg een lekker massage enzo en Nalani mocht wel even laten zien wat ze allemaal kan met een babytrainer

DSC00288DSC00309DSC00321

Dan is het weer klaar en wordt ook nog even het licht en de muziek getest voor Light up the night.

De show

DSC00329DSC00332DSC00345DSC00394DSC00398DSC00459

is mijn adem nog fris?

DSC00462DSC00491

Met de meute mee naar de uitgang en eenmaal bij de auto zo van het terrein af.. had hem zowat in Seaworld geparkeerd … voordeel als je later komt.

Wat te eten gehaald bij de WAWA en op naar huis en een wasje draaien die is inmiddels klaar en blog ook bijna.

Morgen ook hier zie ik wel wat het gaat worden. zal me niet vervelen

Tot morgen

8 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een leuke dag opzitten, Disney Springs moeten we toch zeker doen.. maar zal wel Sept worden. Enne de foto's van One Ocean zijn megatop !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dagje weer en leuk om te horen dat er weer een keur aan Minnie en Mickey-merchandise te verkijgen is, dat zal Petra ongetwijfeld leuk vinden.

    Gave "Black 'n White" foto's weer, is het overigens nieuw dat het Stadium de hele dag door open is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De privé sessies zijn het leukst vind ik. Gave foto's Kimmie. En nee je hoeft je niet te vervelen....plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De privé sessies zijn het leukst vind ik. Gave foto's Kimmie. En nee je hoeft je niet te vervelen....plezier nog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die trainings sessies, blijft het stadium voor altijd de hele dag open?
    Genoeg te doen in Kissimmee e.o. have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was weer een fijne dag Kim ! Mooie foto's heb je geschoten 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat geloof ik meteen dat je je niet verveelt in Seaworld haha! Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfecte combi. 's Morgens beerje shoppen en de dag afsluiten met Seaworld 🐬

    BeantwoordenVerwijderen