Totaal aantal pageviews

zondag 17 april 2016

Heenreis

Vanochtend was het lekker vroeg want om 8 uur ging mijn vlucht dus na het wakker worden de katten eten gegeven en aankleden. Laatste dingen in de koffer en volgens mij heb ik alles.

Om kwart voor 5 in de auto en rijden maar. Eenmaal op Schiphol de koffer inchecken en met 22.4 kilo netjes op gewicht. Komt ervan als je allemaal goodies meeneemt voor je vrienden daar.

Nog even langs bij mijn collega’s die de rest van de nachtdienst netjes gewerkt hebben en gekeken hoe de vlucht er voor stond. Nou dat kon alle kanten op maar verwachte niks. Door de security maar want er stond een hele lange rij toen ik naar mijn collega’s liep.. maar die waren voor andere gates en voor de E gate stond zo goed als niemand dus lekker daar doorheen gerold en nog even hier en daar kijken. Dan naar E1 voor de check en de vragen en hierna mocht ik door naar E6. Na een tijdje heb ik me even voorgesteld aan de dames van de gate, heb ik die ook weer gezien qua gezichten en na een paar minuten kreeg ik door dat C moeilijk werd maar als er een plek was dan kreeg ik dat gelijk te horen. Zat nu helemaal achterin op een 2 seats  in mijn eentje, kon ook nog naar comfort naast iemand maar nee hoor laat mij dan maar lekker achterin zitten met 2 stoelen. Eenmaal konden we boarden en helemaal achterin op 35hj mocht ik 7 uur en 45 minuten lekker relaxen. Even met de stewardess staan praten en daarna geinstalleerd op mijn stoel. Nou achterin was nog genoeg plek en ik heb me wel vermaakt.

Eenmaal in de lucht was het door het niet zo mooie weer een beetje bumpy eerst maar dat was snel over. Ontbijt was omelet of pancakes.. Doe mij maar pancakes was heerlijk

DSC07199DSC07203DSC07207DSC07209

Heb lekker films gekeken Tink en the neverlandbeast en eh nog 1 maar weet de naam niet meer LOL

Tussendoor kwam nog een snackbox met crackers en creamcheese. En voor de landing een lekker broodje kaas/kipfilet warm. en een ijsje.

Ergens rond 10 uur landen we op Detroit en niet veel later(ging lekker snel) kon ik het vliegtuig uit stappen en op naar alle formaliteiten die waren ook weer zo gedaan door de kiosk en voor het eerst moest ik mijn werk ID laten zien aan die aardige meneer. Nou die had ik bij me hoor dus kijk maar.

Koffer pakken die kwam ook niet veel later en weer inleveren. security alles weer in de bakken en op sokken door de scanner alles weer inpakken en ff kijken waar de gate was en dat werd A12. Op mijn gamakkie richting de gate gelopen met een plas pauze en ook daar gingen we niet veel later boarden en lekker op economy comfort eerste rij gezetten. Top plek. De reis zou 2 uur en 11 minuten ofzo duren en tussendoor kregen we nog een snackie.. zo dat zag er goed uit Niet alleen de zoals gewoonlijk pinda’s maar ook chips en nog meer dingen. De chips waren erg goed . Om kwart voor zette de piloot netjes de kist op de grond in Orlando en na een kort ritje waren we bij de gate. Kist uit en op naar het trammetje en richting bagage waar niet al te veel later mijn koffer al kwam. Das fijn, inmiddels al contact gehad met Cathy om bij het hotel af te spreken waar we de t-shirts voor zaterdag moesten halen en op naar de auto.. Erg veel leuke en de tweede en eerste die ik leuk vond was een rode Edge. Maar ja je weet nooit wat er nog meer staat.. Wel ff de sleutels mee gepikt en verder de rij bekeken maar ach ben in mijn eentje dus een Enclave of een Traverse hoeft niet perse.. Wel leuk maar geen must. En die Edge daar wil ik altijd nog wel een keer in rijden. Dus terug naar die en de koffers erin. Onderweg en eenmaal in de auto kijk ik op en zie een groot scherm.. Even een kopje zoeken en ja hoor dat ding gaat open over de gehele lengte van het dak en daar zit glas en ook die kan voor de helft helemaal open… cool.

Richting Seaworld dan maar en een weg doorgekregen van Tommie die ik nog nooit heb gehad behalve het laatste stuk maar om kwart over 4 was ik bij het hotel waar Cathy inmiddels haar t-shirt al had en na een big hug gingen we de mijne halen en gelijk wat gedoneerd en leuke bandjes voor teruggekregen.

Nog geprobeerd om seaworld passen met korting te krijgen maar dat lukte even niet Nou ja morgen is er weer een dag. Waar gaan we eten? dat werd een wings restaurant in de buurt van Seaworld en die smaakte erg lekker. Weer even mijn auto ophalen want die stond nog bij het Hilton en onderweg zeg ik he daar staan Carol en Angela bij de iride te wachten. Dus na het ophalen van de auto even gekeken of ze er nog stonden en hebben we ze een lift gegeven naar hun hotel.. I-drive op een vrijdag avond is niet zo handig maar we zijn er gekomen en Cathy zou terug weer achter me aan rijden en dat ging even mis want door de drukte raakte we elkaar kwijt maar ben even naar de starbucks gereden voor de wifi en niet veel late kwam Cathy ook aanrijden. Afgespoken dat we de rest van de i-drive zouden afrijden en eerst naar de walmart zouden gaan voor drinken enzo maar zag ineens dat het 8 uur was dus toch eerst maar even inchecken, kamer bekijken en die is prima, geen luxe maar slaap er toch alleen maar.

Dan toch nog even naar Wallie en niet veel later ging het licht toch echt uit na een lange dag en een lange dag voor de boeg.

Tot morgen

13 opmerkingen:

  1. Hehe, we moesten er even op wachten maar daar is dan eindelijk de update van het reisverslag. De vlucht is goed gegaan en ook weer een mooie auto gescoord ( ben benieuwd naar de fotos ) en ook heb je al weer een aantal leden van , zoals ik het noem, de Seaworld-Clan ontmoet, hartstikke leuk natuurlijk :-)

    Tot morgen, maar zullen elkaar ongetwijfeld voor die tijd nog 'spreken' !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een relaxt vlucht
    Geniet verder en we hadden gelezen dat de loop goed was gegaan
    Veel plezier nog
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je bent weer thuis! En wat een lange dag al meteen weer! Veel plezier en doe iedereen de groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor , je bent er weer! Goede reis gehad en mooie auto en maar weer genieten van het heerlijke Florida en je vriendinnen van Seaworld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! fijn dat je er weer bent. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke heenreis, met 2 stoelen voor jezelf. Dat zit zoveel lekkerder. En meteen weer veel bekenden ontmoet. En veel gedaan al! Heerlijk, je bent thuis, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hoor, op plaats van bestemming na een drukke reis. Nu lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een soepele reis zeg. En hoppa je bent ook echt meteen weer thuis. Lekker hoor Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, dat doe je goed, en meteen al weer heel wat uren in touw, hoe hou je het uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke reis en een gave bak!! Heerlijk om weer thuis te zijn he Kim. Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker zo'n voorspoedige reisdag. En na aankomst gelijk op, topper. Veel plezier.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen